دانستنی های تکنولوژی

نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد ۴۴ درصد از کاربران سامسونگ به خرید S22 اولترا علاقه دارند

نتیجه ی یک تحقیق نشان می_دهد ۴۴ درصد از کاربران سامسونگ به خرید S22 اولترا علاقه دارند

نتیجه‌ی یک تحقیق از کاربران گوشی‌های اندروید که به خرید سری S22 علاقه دارند نشان داده ۴۴ درصد از آن‌ها ترجیح می‌دهند مدل S22 اولترا را خریداری کنند.

سامسونگ قرار است به زودی از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کند. سامسونگ چند ماه پیش اعلام کرد قصد دارد تولید مدل استاندارد از سری گلکسی S22 را افزایش دهد چرا که فکر می‌کند این گوشی به واسطه‌ی قیمت پایین‌تر و مشخصات فنی قابل قبولی که دارد می‌تواند مثل گوشی‌های استاندارد اپل، توجه کاربران را بیشتر به خود جلب کند.

در واقع دو مدل استاندارد و پلاس که فقط به خاطر اندازه‌ی نمایشگر با یکدیگر تفاوت دارند از قابلیت‌های کمتری به نسبت مدل اولترا برخوردار هستند و به همین خاطر کاربران ترجیح می‌دهند به‌جای پرداخت حدودا ۱۰۰۰ دلار برای مدل پلاس، ۱۰۰ یا ۲۰۰ دلار بیشتر برای مدل اولترا هزینه کنند که کاملا هم منطقی به نظر می‌رسد.

نتیجه ی یک تحقیق نشان می_دهد ۴۴ درصد از کاربران سامسونگ به خرید S22 اولترا علاقه دارند

نتیجه‌ی یک تحقیق که وب‌سایت sellcell انجام داد نشان می‌دهد به صورت کلی از تعداد افراد شرکت کننده، ۴۴ درصد از آن‌ها می‌خواهند مدل اولترا از گوشی‌های جدید سامسونگ را خریداری کنند. ظاهرا شرکت کره‌ای در تامین تقاضای افراد خواهان گلکسی S22 اولترا به مشکل برخواهد خورد. به همین خاطر هم هست که گفته می‌شود به احتمال زیاد مدل اولترا چند هفته زودتر از مدل استاندارد و پلاس راهی بازار می‌شود چرا که آن دو گوشی به خاطر تقاضای کمی که برایشان وجود دارد، حتی اگر در تاریخ عرضه‌شان تاخیر وجود داشته باشد هم مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

این نظرسنجی شامل ۱۰۶۷۸ نفر شد که ۱۸ سال به بالا داشته و اهل کشور آمریکا بودند. اگرچه در این بین فقط ۲۰ درصد از افراد اعلام کردند که به خرید گوشی‌های سری جدید سامسونگ علاقه دارند. طبق اطلاعات بدست آمده، ظاهرا کاربران بیشتر به قابلیت‌های خوب اهمیت می‌دهند تا قیمت که طبیعتا در چنین شرایطی علاقه‌مندی به مدل اولترا توجیه می‌شود. با این حال باید منتظر ماند و دید آمار فروش سری گلکسی S22 چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *