7 روز ضمانت بازگشت کالا

پخش لاله زار در مسیر حمایت از مصرف کننده و رضایت مشتری از خرید آنلاین، از روش 7 روز ضمانت بازگشت کالا استفاده می کند. مشتریانی که به هر دلیلی نسبت به کالای خریداری شده رضایت کافی را ندارند، می توانند بر اساس دستور العمل زیر نسبت به بازگشت کالا و دریافت وجه پرداختی در مدت 7 روز پس از دریافت کالا اقدام نمایند.

7 روز ضمانت بازگشت شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می شود. در واقع پخش لاله زار تضمین می نماید که کالای فروخته شده اصل بوده و از برند های متفرقه نمی باشد و همچنین ضمانت می کند که کالای فروخته شده سالم بوده و به درستی عملکرد مورد انتظار را بر آورده خواهد نمود.

در چه صورت می توانم از 7 روز ضمانت بازگشت استفاده کنم ؟

اگر کالای ارسال شده دارای ایراد یا اشکال فنی باشد.

اگر کالای ارسال شده کپی از برند باشد و یا تقلبی باشد.

اگر مشخصات کالای ارسال شده با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشته باشد.

اگر در مسیر انبار پخش لاله زار تا آدرس محل تحویل کالا بر اثر حمل، کالا دچار آسیب دیدگی شود.

شرایط فیزیکی کالا برای درخواست بازگشت

اول، کارتن یا جعبه کالا باید سالم و به همراه کالا باشد.

دوم، بر روی کارتن یا جعبه کالا چیزی نوشته نشده باشد، این مورد به خصوص شامل هموطنان شهرستانی است که قصد عودت کالا از طریق اداره پست را دارند، به هیچ عنوان نباید آدرس و مشخصات پستی را روی کارتن یا جعبه کالا نوشت.

نحوه عودت کالا توسط مشتری

اول، مشتری حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا فرصت خواهد داشت تا از طریق تماس با تیم پشتیبانی، ضمن شرح مشکل برای استفاده از امکان 7 روز ضمانت بازگشت کالا درخواست دهد.

دوم، بازگشت کالا برای هموطنان تهرانی از طریق پیک پخش لاله زار و با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد.

سوم، هموطنان شهرستانی در صورت تایید تیم پشتیبانی می توانند از طریق پست کالای را به محل دفتر پخش لاله‌زار عودت دهند.

چهارم، در صورت تایید کارشناسان پخش لاله زار در کمتر از 7 روز گزارش نهایی به اطلاع مشتری خواهد رسید. با توافق با مشتری یا کالای جایگزین برای ایشان ارسال خواهد شد و یا هزینه واریزی به حساب شخصی که سفارش به نام ایشان ثبت شده عودت خواهد شد.