دانستنی های تکنولوژی

معرفی وب‌سایت های برتر برای استخراج ابری رمز ارزها

معرفی وب‌سایت های برتر برای استخراج ابری رمز ارزها

اگر به استخراج ابری رمز ارزها علاقه‌مند شده‌اید، به‌خاطر داشته باشید که این فرایند کاملا هم بدون ریسک نیست و پیش از ورود به این کار، حتما از انتخاب وب‌سایت معتبر و قابل اعتماد مطمئن شوید.در اینجا فهرستی از ۵ وب‌سایت برتر برای استخراج ابری رمز ارزها را مشاهده خواهید کرد:

۱. ChickenFast

این پلتفرم در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و یکی از مشهورترین وب‌سایت‌های قابل اعتماد برای استخراج ابری است. ChickenFast از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد تا با استفاده از میزان سرمایه‌ی مورد نظر شما، سودآورترین تعرفه‌ی استخراج ابری را برای‌تان انتخاب کند.این‌ وب‌سایت تضمین می‌دهد تا سرمایه‌ی اولیه‌ی شما را بازگرداند و اطمینان حاصل کند که شما هر روز و بدون وقفه سود کسب می‌کنید. با استفاده از ChickenFast می‌توانید در پروژه‌های استخراج ارزهای بیت‌کوین، اتریوم و بیت‌کوین کش مشارکت کنید. این پلتفرم سه نوع تعرفه‌ را برای انتخاب پیش روی شما می‌گذارد: Silver ،Gold و Platinum.حداقل میزان سرمایه‌گذاری شما در این سه‌طرح باید ۱۰۰۰ دلار باشد که میزان مورد نیاز برای طرح Silver است. اما اگر این طرح‌ها برای شما مناسب نیستند، می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰ دلار هم شروع کنید.

۲. ECOS

ECOS یکی از شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت‌های استخراج ابری حال حاضر در بازار رمز ارزها است که با ویژگی‌های خاص خود به یک انتخاب مناسب‌ برای علاقه‌مندان این حوزه تبدیل شده است.
اولین ویژگی این پلتفرم این است که شما می‌توانید با حداقل سرمایه‌ی ۷۵ دلار قرارداد ببندید و لزومی به آورده‌های کلان نیست. کمترین بازه‌ی هر قرارداد هم ۱۵ ماه است، اما در صورت تمایل می‌توانید آن را تا ۵۰ ماه هم انتخاب کنید که کمی بیش از ۴ سال خواهد بود.
این وب‌سایت به‌شما اجازه می‌دهد میزان درآمد روزانه، ماهانه و سالانه را که با توجه به سرمایه‌گذاری شما مشخص می‌شوند مشاهده کنید و از میزان انرژی‌ مصرفی قرارداد خود مطلع شوید.

۳. Genesis Mining

Genesis Mining وب‌سایت دیگری است که از ارزهای مختلفی مانند اتریوم، دش، مونرو و بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند. این وب‌سایت قراردادهای مختلفی را به شما ارائه می‌کند تا از بین آن‌ها گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید که البته دسترسی به قراردادها به میزان تقاضای آن‌ها بستگی دارد. همچنین بخش پرسش‌های متداول (FAQ) و پشتیبانی مشتریان تمامی پرسش‌های شما را پاسخ می‌دهند.

۴. TrustCloudMining

وب‌سایت TrustCloudMining در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد و از آن زمان تا به‌حال به‌عنوان یکی از منابع مشهور استخراج ابری شناخته می‌شود. این سایت از ۳ توان مختلف پشتیبانی می‌کند: SHA-256، Ethash و Equihash. با توجه به گزینه‌ی انتخابی شما، نوع ارزی که استخراج می‌کنید متفاوت خواهد بود.

۵. IQ Mining

این وب‌سایت که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است، یکی دیگر از پلتفرم‌های شناخته‌شده برای استخراج ابری است. IQ Mining هم قراردادهای مختلفی را ارائه می‌کند که تفاوت‌ آن‌ها در هش ریت، شیوه‌ی پرداخت، میزان درآمد و هزینه است. نوع کوین قابل استخراج هم بسته به نوع قراردادها متفاوت است. با توجه به میزان تقاضا، بعضی از قراردادها ممکن است گهگاه از دسترس خارج باشند، بنابراین پیش از سرمایه‌گذاری به این موضوع دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *