دانستنی های برق خانگی

محافظ چهار خانه میکرو

محافظ چهار خانه میکرو

یکی از دلایل سوختن وسایل برقی می تواند نوسانات برق باشد. هر وسیله ای که دارای یک برد الکترونیکی با نوسانات ولتاژ باشد، می تواند در این قسمت بسوزد، این به معنای واردن آمدن آسیب مادی و روانی به صاحب دستگاه است، امروزه که خرید دستگاهی مانند یخچال، تلویزیون، هزینه زیادی را در بر دارد با خرید محافظ برق مطمئن می‌توانید با هزینه کم از ضرر و زیان جلوگیری کنید.

بهترین راه برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل برقی در هنگام قطع ناگهانی برق، استفاده از محافظ برقی با کیفیت و با دوام و مطمئن است. در هنگام اختلالات شبکه برق شهری مانند افزایش یا کاهش ولتاژ ، نصب یک محافظ الکتریکی جهت ایمن ماندن وسایل و دستگاههای برقی خانه ضرورت پیدا می کند. محافظ 4 خانه میکرومکس مناسب جهت لوازم صوتی و تصویری و کامپیوتر به دلیل حساسیت زیاد به نوسان برق و پریز مناسب برای انواع دوشاخه لوازم صوتی و تصویری و الکترونیک می باشد. دارای سیم برق دو متری برای سهولت اتصال می باشد.

محافظ 4 خانه میکرو

با پیشرفت تکنولوژی و به کارگیری انواع وسایل الکتریکی و الکترونیکی مانند یخچال و فریزر ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی کولر گازی ، لوازم الکتریکی آشپزخانه و لوازم اداری مانند کامپیوتر و لوازم جانبی آن یکی از بزرگترین تهدیدها علیه  دستگاه های الکترونیکی نوسانات برق به دلیل ساختار قدیمی توزیع برق و استفاده غیر مجاز از انشعاب های برق است.

در این حالت استفاده از یک محافظ ولتاژ با قابلیت قطع سریع خروجی دستگاه در صورت افزایش (۲۵۵-۲۴۵)  و یا کاهش ( ۱۸۰-۱۷۰ ) ولتاژ الزامی می‌باشد.

محافظ چهار خانه میکرومکس ضمن رعایت محدوده ولتاژ با استفاده از رله داخلی با تحمل جریان حداکثر ۱۰ آمپر ، دارا بودن ۴ پریز دارای ارت ، سیم رابط به طول ۲ متر و زمان تاخیر در وصل ( ۶-۴ دقیقه)، دارای مهر استاندارد ایران می‌باشد.

برای خرید محصولات میکرومکس با تضمین قیمت و کیفیت به صفحه میکرومکس در پخش لاله زار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *